پیشنهاد سردبیر

مربی تیم شهداب یزد پس از صعود این تیم به فینال جام باشگاه‌های آسیا گفت: دوست داریم تیم فولاد سیرجان پیروز شود که یک فینال ایرانی داشته باشیم.

مهدی مهدوی: مستحق جهانی شدن بودیم/ دوست داریم یک فینال ایرانی داشته باشیم

تیم والیبال شهداب یزد توانست با پیروزی سه بر صفر مقابل نماینده قزاقستان به فینال جام باشگاه‌های آسیا صعود کند و جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را به دست بیاورد.

مهدی مهدوی، مربی تیم شهداب در مورد این پیروزی و کسب جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان گفت: تبریک می‌گویم واقعا مستحق این جهانی شدن بودیم چون زحمات زیادی کشیده شده بودیم. کل استان یزد پشت این تیم بود. خیلی از ارگان‌ها مخصوصا استانداری و تربیت بدنی کمک کردند. تشکر ویژه‌ای از مدیریت شهداب آقای شرافت و مهندس امیر شرافت دارم که واقعا سنگ تمام گذاشتند و برای این تیم هیچ کم نگذاشتند. 

او در این مورد افزود: بازی تدارکاتی، در اختیار گرفتن بازیکنان کمکی و به ویژه آماده‌سازی این سالن که کار ساده‌ای نبود اما خداراشکر با همت شهداب یزد انجام شد. بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و با توجه به تمرینات خوبی که داشتیم مستحق جهانی شدن بودیم. به هدف اولمان رسیدیم و خوب استراحت می کنیم. منتظریم که رقیبمان مشخص شود و بران آن بازی آماده شویم. 

مهدوی در مورد اولین تجربه مربیگری خود پس از خداحافظی از عرصه بازیکنی گفت: بازی و مربیگری هر دو سختی‌های خاص خود را دارند و با توجه به اینکه من در مربیگری کم تجربه هستم این کار را دوست دارم و در کنار محمدی راد تجربه کسب می‌کنم. امیدوارم بتوانم به آنها کمک کنم تا قهرمان شویم و مردم یزد را خوشحال کنیم. 

او با بیان اینکه دوست داریم تیم فولاد سیرجان پیروز شود که یک فینال ایرانی داشته باشیم، ادامه داد: فکر می‌کنم تیم فولاد سیرجان ایرانیان پیروز دیدار با نماینده اندونزی می‌شود. هر دو قابل احترام هستند و هر کدام که به مرحله بعد راه پیدا کنند بازی فینال دیدنی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.